Toggle popup

Fill out the form and we will contact you with an offer

sv_SE

FREJA AB stärker den svenska organisationen

Transport- och logistikföretaget FREJA Transport & Logistics AB fortsätter utökningen av organisationen och nyanställer

Joachim Müller (46 år) anställs per den 4 december 2017 som Branch Manager för FREJA Transport & Logistics AB i Göteborg. Joachim har i 28 år arbetat i transport- och logistik branschen och under de senaste 8 åren som Branch Manager för Leman i Göteborg. Utöver sin breda speditionserfarenhet kommer Joachim att tillföra FREJA en väsentlig kompetens gällande löstrailer trafik.

Patric Lundin (51 år) anställs per 1 januari 2018 som Business Development Manager Air & Sea. Patric kommer till FREJA med erfarenhet från ledande befattningar inom logistiksektorn i dels Sverige och de senaste 13 åren i Asien och Mellanöstern. Patric kommer senast från en anställning som Country Manager hos Three Lines Shipping i Quatar och innan dess har han under 10 års tid arbetat i olika positioner hos GAC Gruppen i Mellanöstern och Kina. Med denna förstärkning av den svenska organisationen är FREJA Transport & Logistics AB ett steg närmare att ha organisationen på plats som ska säkra vår position som svenskt näringslivs förstahands val som full service transport- och logistik leverantör, där service, flexibilitet och kvalitet alltid har högsta prioritet.